Producenci
Promocje
boutiquemed.pl Poduszka Rumiankowa
boutiquemed.pl Poduszka Rumiankowa
55,01 zł 49,51 zł 44,72 zł 40,25 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Choinka
Naturalna Świeca sojowa Choinka
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Czekoladowa
Naturalna Świeca sojowa Czekoladowa
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Grzane Wino
Naturalna Świeca sojowa Grzane Wino
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Cynamonowa
Naturalna Świeca sojowa Cynamonowa
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Relax
Naturalna Świeca sojowa Relax
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Owoce Leśne
Naturalna Świeca sojowa Owoce Leśne
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Kokos
Naturalna Świeca sojowa Kokos
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Wanilia
Naturalna Świeca sojowa Wanilia
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Naturalna Świeca sojowa Pikantna Pomarańcza
Naturalna Świeca sojowa Pikantna Pomarańcza
49,50 zł 44,55 zł 40,24 zł 36,22 zł
szt.
Eco Life Candles Naturalna świeca do masażu Ekskluzywna
Eco Life Candles Naturalna świeca do masażu Ekskluzywna
34,00 zł 30,60 zł 27,64 zł 24,88 zł
szt.
Eco Life Candles Naturalna świeca do masażu Słodka chwila
Eco Life Candles Naturalna świeca do masażu Słodka chwila
34,00 zł 30,60 zł 27,64 zł 24,88 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacje

1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sporządzenie protokołu reklamacyjnego bądź odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail adela@tulipani.pl lub pod numerem telefonu: +48691356574

2. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta bankowego do ewentualnego zwrotu pieniędzy.

4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.

7. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl